fOLLOw rapat kot..

Friday, December 17, 2010

TAK SUKA - part 1

salam sumer....
hmm...pic kat atas 2 aku curi kat google..."jauh tol temenung bang"...hahaha..
tapi xde kaitan pon ngn benda aku nk citer nih...
ape bende yang korang xsuka buat ek??banyak benda yg aku xsuka buat tapi buat2 suka..
suka 2 bukannye tengah aku wat sesuatu 2 aku gelak2...maksud disini prasaan apabila membuat sesuatu pekerjaan...
ermmm....korang suka x menunggu??maksud aku tunggu seseorang apabila diajak berjumpa...xkira la kat mane2 pon..suka x??ke korang xpaham??
jenis orang yg x tepati janji la maksud aku...hadoiii!!
aku paling xsuka benda ni...tapi member2 punyer pasal tunggu jelah...kang xpasai2 putus kawan lak...hoho..
aku ni kira dalam ketegori penyabar jugak ke??
sebenarnya xpon...gila ke ape...kalau skali kene xpe beb..ni dah macam tiap kali ajak kuar je kene...
xtahan jugak oiiii...kalau ade dikalangan membe2 korang yg berperangai camni,meh aku bg tips sikit..
camni,korang ajak dia jumpa kat tempat jauh2 skit,kalau korang dok qlate,korang ajak la dia jumpa kat KL...pastu korang xyah g..hehe...kalau korang tiru ape yg aku soh buat ni maknenye korang jenis orang yg suka tido after suboh...dah xbetol sikit...hahahaha..

ermm...cari orang jugak adalah salah satu xtvt yg kurang sihat bagi aku..hahaha...
cari benda hidop!! susah nak jumpa...time kita xnak,ade je kat depan mata siap nyanyi2 lagi...tp bila dicari.......lu pk la sndiri...punye la susah nk jumpa..kalau dah jumpa pon,time kita dah xperlukan dia..
lagi benda yg aku xsuka adalah jenis manusia yg susah nk bayar hutang...time nak pinjam punye la manis ayat..kalah kemanisan milo ais yg aku minum masa kat festkum aritu...huh!!
tapi bila dah sampai time nk bayar,dia boley wat2 xtau jer...aku ni bukannye jenis yg suka mintak2 yer kawan2...hahaha...tapi kalau korang nk bg,aku bedal jerrrrrr.....
situasi camni memerlukan kesabaran tahap gaban...jangan bg pinjam something kat seseorang kalau kita ni jenis panas baran...nanti lain jadiknye...tapi dah tentu dorang xnk pinjam sbb dah tau korang 2 panas baran..cari penyakit katanya..jenis orang camni ape yg patot kita buat??
nk sindir2??nk gunakan kekerasan?? 
boley 2 boley...tapi dia kawan kita...kawan yang xreti nak berkawan...haha...
saba jelah wok yoh wei.....

byk lagi sbenanya benda yg aku xsuka buat..tulis panjang2 pon bukannye korang baca...haha..
tunggulah aku sambong len kali plk yer....
-salam-




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...