fOLLOw rapat kot..

Thursday, December 2, 2010

KAWAN2-MEMBER2-TEMAN2-SAING2


salam sumer...
Wat pe 2 haaaaaaaaaa......meh2 tengok blog aku satttt.
ni la segelintir dari kawan2 aku kat kampong 2..
malas nk upload pic byk2..Pic 1st, 2nd and 3rd tu korang tau x ambik kat ner? haaa tau pon... ambik kat "jamban" dalam KBMALL QLate..haha..
Dah macam cover album la plk kan..kueng3...Nama band kat pic bawah ni
"THE PROCKPAGANDA"
tp 2 edit je..jgn pecaye ngn citer karut 2..
dusta semata2...




Aku malu tapi aku mahu...hahahaha....

Ni masa aku join kelab Rakan Muda Daerah Pasir Puteh..

Mereka Sudah ke Goverment...
aku??

Ni kat Sweet Beach Resort Tok Bali...

Ni plk mase 1st time aku g peneng...ape nama tempat ni ntah...
Telok Bahang lau xsilap aku...


INI BUKAN KUTU RAYAU...
hah ni la tempat yg slalu kitorang lepak pabila bulan mengambang...
dekat kakilima kedai jerrr...best kot tempat nih..siap ade kusi khas tok kami dudok2..
credit 2 ABE LOH coz menyediakan peralatan melepak kami..haha
OK la sikit dari dok merempit 2 kan...
jgn salah paham lak...bukan lepak saje2 tau...kami sebenarnya tengah mesyuarat 2..
nak tau meeting sal mende???

                                                                                 
hah 2 diaaaaaaaaaa......ni lah mende nyer....
dok pk2 nk g makan roti canai kat kedai mane..hahaha...
kering air liur kot dok ngumpat...
sambung ngumpat  kat kedai sambil minum2 baru ade tenaga nk tambah dosa...
ish....tapi kami xde la sejahat 2...
bual2 kosong je...macam oti canai kat bawah ni...
"Roti Canai Kosong"
korang tengok la pic roti ni puas2...sure kenyang...
hahaha...
-salam-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...