fOLLOw rapat kot..

Tuesday, December 21, 2010

HATI KERING 2

salam sumer...
hmmm....boring + bosan = tido...terbaik gak kan...huhu..
semenjak dua tiga empat lima sampai sepuluh menjak ni aku pon xtau la ape yg sedang aku pk kan...
"jiwa kosong" ataupon boleh jugak kalau nk diistilahkan sbg "hati kering"..
PK pasal macam2..biasalah kan...awal2 bulan nih...hahaha...
baru jer tadi mY hero call tanye bila nk balik...aku jawab nanti RAYA CINA...
byk kali dia ulang tanye aku bila nk balik...aku layan jelah..cakap benda yg sama "raya cina nanti ayah su balik"..
ape nak buat.....budak2..tapi bukan pasal ni aku nk cerita....
kenapa yerk?? nak kata serabut pasal blaja,kelas x mula lagi..srabut pasal harta,aku ni xde harta..xkaya pon...
arghhhhhh....!! bosan... nothing special..tapi bila aku cuba renung2kan kenapa,tiba2 terdengar "first blooooooodddd"...bunyi dak2 ni ngah main DOTA.("arghhhhh!!!")..suara mereka2...kene bunuh la 2.mati buat seketika n then tunggu beberapa saat,idop balik..fikiranku melayang...hahaha...
tanpa berfikir panjang,aku main game ZUMA..main game 2 sampai level 9-7 berbekalkan 9 backup nyawa yg masih ader..aku tewas!! susah giler nk menang level nih...hahaha...
ps: aku main zuma je...dota aku xpandai...
zappp!! habis bab 2....disini,aku ingin nyatakan bahawasanya ini bukan luahan perasaan,tapi akibat kebosanan yg melanda diriku ditambah pulak dengan kelajuan internet pada hari ini sudah cukup untuk aku menulis 1 entry mengarut dan ntah pape buat masa nih..itu saja...
yang baik datang daripada ALLAH dan yang buruk itu datang daripada diri saya sendIri...
akhir kata....
"majulah sukan untuk UNIMAP"
-salam-

2 comments:

ROSNAJIHAH said...

hohoho..melepaskan perasaan jugak ker??dota xmain konon..game zuma org dh lame khatam

k-ghie said...

itu je yg mampu buat masa nih...dota nanti nk blaja..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...