fOLLOw rapat kot..

Friday, December 17, 2010

Hidup Tak Selalunya Indah...


salam sumer...
sejak dari kecik sampai lah besar,hidop kita sebagai manusia dimuka bumi ni xpenah xde masalah...hah korang jgn nak menipu ek cakap xde masalah...mesti ade punyer even poblem kecik skali pon...kira masalah la jugak tuh...
ape yang korang nk kejar lam hidop korang ek?banyak mende kan....hummm...
kadang2 benda yg kita nk 2 xkesampaian..lagi la sedih...nk wat camne derr...trima jelah...
tapi aku bukannye nk citer poblem aku kat korang yer...huhu..

Hidup x selalunya indah.....
Langit x selalu cerah....."kata HIJJAZ"...

betol la 2...korang 2 tau nyanyi je...cuba la hayati lirik2 sesebuah lagu 2...byk yg kita dapat...tapi kalo korang dengar lagu2 mengarut xpayah la nk hayati...wat "lapar" jer...
kalau aku dengar lagu,lama2 lagu 2 pulak dengar aku..(tidoq)..huahua..
skg ni ngah layan THE KOOKS- Always where i need to be...kira dalam kategori layan la bg aku...
xtau la takot sat g aku tidoq...ujan kat sini der..(tadi)...skg x dah...haha..
masa aku tengah menaip ni azan kat PC aku dah bunyi...(asar),..
aku xnak lalai...2 je...

"hati kering"

-salam-

 

2 comments:

aida4eva said...

betul2..hidup xselalu bahagia..allah knows everything :)

k-ghie said...

^__^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...