fOLLOw rapat kot..

Friday, January 21, 2011

PERLIS vs KELANTAN

Assalamualaikum wbt...

Haritu (selasa 18/1/2011) sempat jugak la aku tinjau2 stadium utama kangar ngn member aku nih..
"E,jom p stadium...klate lawan perlis malam ni" kata dia...ahahaha..
aku pon dgn slamber tanpa tiada sedikitpon perasaan malu mengikot sajja pelawaan itu...
Alah,tiket 5 hingget je pon..Napelaaa semenjak dua menjak tiga menjak ni aku jadi malas nk menulis panjang2 ek??hurmm...xpelah, bak kata osmet aku ISMAIL MAKALALAG
"gambar lebih pandai bercerita".. So,korang tengok jelah yerk...xyah nk komplen2..ahaha...
















Sebenarnya byk lagi gambar2 yg sempat di snap..tapi aku malas nk letak byk2..cukup la 2...bebuih mulut nk tunggu dia punye loading time ngah upload 2..malas aku..ahaha...terima kasih pada potograper kita nih sebab rela turun bawah stadium smata2 nk ambik angle yg menarik...bagus2...ni lah baru potograper bercita2 tinggi..

Ok,dah....dalam pelawanan ni kelantan telah menundukkan perlis dengan jaringan 2 berbalas 0...
Good job lah!! aku suka...aku suka...ahaha..
Alang2 dah ade kat stadium 2 ape salahnye bergambar ngn pemain2 peberet kan...  








Sekian untuk kali nih....tenet dah mula stat ngok-ngek dah...xleh nk layan sgt tenet sini...dia laju ikot musim...
saya sudahi dengan wabillahitaufik-walhidayah-assalamualaikum warohmatullahi wabarokatuh...

19 comments:

maria_m0hamadiah said...

jelesnye dapat ambek gambar dengan pemain feberet!!

anamizu said...

wahhh fahmi..ni kalo mmber cik ana tgk kompom histeria nih..hik3

recent post : |maksud tersirat pelekat P|

pali samad said...

woii..jange hk shah alam 29 ari bulan ni dok g pulok....gomo kelate gomo

~eZmALiZa~ said...

best gile gi stadium..kghie, len kali kalo gi nak ikot taw.. :D

kghie said...

pelawanan persahabatan jer...org xramai...2 pasal lah leh begamba..lau x,jgn harap la dorang nk begamba...xde masa...ahahaha...sabar2 peminat apek sekalian...

kghie said...

pali: aku keno g kursus 29-31hb li...
kalu xdok kusus pon mungkin aku xg jugok..ahahaha

kghie said...

ezma: g la stadium shah alam 29 hb,.. idhlan talaha vs shafee sali..ahaha

kghie said...

Maria: nanti g la amik gamba jugak yer...next game..

kghie said...

cik ana: xkan sampai histeria kot...rugi x g tengok...dah la leh salam,leh gamba, rugi2..ahaha

iLa_89 said...

jelesny keyie dpt b'gmbr ngn gewe sy....haha..sukonyo la...kelate meme hebat la....hahaha

khalidahmacambaguss~O_o said...

banyak gambo KFCM....minat dia ker??? hehehe

dya adriza said...

uhuhuhu...beznya.. napa x ajak :(

kghie said...

khalidah: bukan minat dia,tapi minat bakat dia..hehehe...

kghie said...

dya: kan dah ajak ari 2?bukan kita p skali ke?? ;p

kghie said...

ila: pinjam sementara ila des..ahahaha

ANATI SOKI said...

hhhheheh.. owh khairul fahmi pujaan hatiku!! heheheheh...

ANATI SOKI said...

anat fllow ko bro.. ahaha. bagus ko turun stadium..ant org perlis sndiri pun tak turun stadium. hehehe...

kghie said...

anat:turun sbb xde orang...lau ade org kompem xturun..ahahaha...dah folow balik.

Firdaus Kasim said...

haha klaka fahmi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...