fOLLOw rapat kot..

Thursday, January 13, 2011

KEKANDA DENGAN ADINDA

Assalamualaikum wbt...

Tadi after solat maghrib,aku ngn rumetku ismail makalalag telah mendengar sedikit kuliah maghrib...hehehe...
skali skala ape salahnye..lgpon dah lama xdengar kuliah maghrib nih...jahilnya aku...huhu...sejak dudok unimap ni time bulan puasa jer aku ke surau...aduyai...ape nk jadi la..2 sebab la asyik nk kene taboh jer dekat CIK aku nih...insya-allah akan diperbetolkan...




Dalam kuliah tadi aku nk kongsi ngn pembaca2 semua la sikit...tapi sikit jelah sbb aku malas nk tulis panjang2...penat der menulis nih..tambah2 ngah xde idea camnih...tajuk ceramahnye adalah seperti kat atas 2...dia cakap camnih...
"Diantara org yg ALLAH laknat ialah org yg takot pada isterinya...takot pada isteri bukannye bermaksud takot nk tegor atau melarang isteri daripada membuat jahat,.makananya kalau isteri buat jahat kita takot nk tegor..
isteri lawan mak bapak,kita xbrani nk cakap..isteri xnak balik kg jumpa mak bapak ( "Abg,sy xnak jumpa mak abg,tolong jgn balik skali2" ) sah2 kita xbrani nk balik...maka laki2 camni ditarik oleh ALLAH kedalam NERAKA.."
Nauzubillah kawan2....aku xnak bini aku kelak jadi cam citer kat atas 2..huhu...
Aku sesorang lelaki yg bertanggungjawab mungkin...ahahaha...xde masa nk pancing2...aku tau korang mesti pikiaq g2,..aku potong terus...lantak p la...kan..kan....
K dah...xde mende dah nk kongsi...nanti aku update lain....tatai....~!~

-SALAM-

12 comments:

niesz said...

hehe..bile da jadi suami, tggngjwb tu mmg berat..ade brani..ekekeke..

THE LEKAT LEKIT STORY said...

teringin jugak nak tahu kalau suami yg x nk jumpa mak bapak isteri & taknak berbaik2 dgn keluarga sebelah isteri apa pula hukumnya..
kalau ada info share2 le yer

kghie said...

niesz: betol 2...saya berani menyahut seruan itu...ahahaha

kghie said...

lekatlekit: alamak...kene xplore dulu lah nih...tunggu2..ahaha

~ ナフィルザ ~ said...

lelaki kena tegas,hee~

kghie said...

ye...wajib...huhu....

nelly said...

lelaki kna kurangkan ego . .
lagi2 bila dgn ppuan

=)

kghie said...

pompuan pon kene kurangkan ego,demi kebaikan lelaki..hohoho

nelly said...

hahaha , . yeke ? ?

wo0o . .
ego laki lagi tggi dr popuan tau .
=)

kghie said...

ahahaha....ooo melawan...ahahaha

nad said...

semoga brjumpe dgn istri ysolehah yg dicri..aminnnn..:D

kghie said...

insya-allah nad...terima kasih.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...