fOLLOw rapat kot..

Tuesday, February 8, 2011

KURSUS PENGURUSAN ORGANISASI 3

Assalamualaikum wbt....

 Lama xmenulis...test tengok camne..jadi ke x..huhu..esok ader test weh...buku xbaca lagi nih..kuasa internet mengatasi segalanya kot..mungkin jugak kuasa apam balik yang aku bli kat pasar malam 40sen sebijik tadi penyebeb aku terbaring kekenyangan?ouhhh tidak......hanya kerana aku seorang yg pemalas...itulah yang pasti...
Baru2 nih aku telahpon menyertai satu progrem university kat kerachup peneng...memang terbaik..rasa cam nak g lagi...tapi bila????huhu...
Dengan penyertaan ahli seramai 44 orang beserta dengan staff2 unimap yang agak spotim motim,progrem itu bejalan dengan lancar..aku bersyukur dapat join progrem 2 sebab aku boleh mengenali antara satu sama lain...
last masa nak balik..
naik bot menuju ke jeti..
(team MMuah-mmuah)


bersama daus AF8

 Sebenarnya banyak lagi aku nak kongsi ngn korang nih...tapi,stakat ni lah dulu...nanti korang try2 la p tempat 2 noh...memang terbaik..
.FULL STOP.

5 comments:

Nurfazilah Cipa said...

wah!!bestnye jmp daus!!cipa dtg bwk award~amek tau!

http://nurfazilaharsat.blogspot.com/2011/02/award-utk-sume-follower-cipa.html

Unknown said...

waaaaaaa......nak naik bot!!!!!!!!

Puan Anim said...

apesal hg pnya update xmasuk kt dashboard..pyh la gini.dh folo dh pn

FadhDeela said...

bestnyer!!! nak ikutt :P

Meh singgah: 3 Hati 2 Dunia 1 Cinta!!!!

ros said...

cikros tag awak kat blog..rajin2 la jenguk blog cikros yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...